روز مرگم ...
دل تنهای من
درباره وبلاگ


این را برای دل تنهای خودم مینویسم

پيوندها
شب های عاشقی
من وعشقم
عاشقی کن نیما
عاشقی کن
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس hzrf58.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 16701
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
رویا

آرشيو وبلاگ
تير 1391
خرداد 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 11:32 :: نويسنده : رویا

روز مرگم هرکه شیون کند از دور و برم دور کنید

همه را مست و خراب از می انگور کنید

فرد غسال مرا سیر شرابش بدهید

مست مست از همه جا حال خرابش بدهید

بر مزارم مگذارید بیاید واعظ

پیر میخانه بخواند غزلی از حافظ

جای تلقین به بالای سرم دف بزنید

شاهدک رقص کند، جمله شما کف بزنید

روز مرگم وسط سینه ی من چاک زنید

اندرون دل من یک قلم تاک زنید

روی قبرم بنویسید:

دلخسته برفت


آن دل سوخته، خسته ازین دار برفت...
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: